Garancija in Vračilo blaga

 

Več o možnostih vračila blaga si preberi v nadaljevanju, več o drugih pogojih poslovanja pa v Pogojih poslovanja Lončarstvo Mlakar.

Vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@loncarstvomlakar.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži. Če kupec morda artikel že začne uporabljati, odstop od pogodbe žal več ni možen.

Vračilo plačila bo izvedeno takoj, ko je postopek vračila zaključen, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Povezava do obrazca za vračilo izdelkov je na voljo v sp. delu spletne prodajalne -> klik na Vračila. 

Lončarstvo Mlakar-) omogoča tudi zamenjavo izdelka. Če prejeti izdelek ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjaš z drugim, enakovrednim, kar mi sporočiš na obrazcu za vračilo artikla.

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Vračilo izdelkov iz kompleta

Če se kupec odloči za vračilo enega izmed izdelkov, ki so tvorili komplet, lahko zanj zahteva vračilo kupnine ali zamenjavo za drug izdelek. Kupec lahko vrne ali zamenja enega ali več izdelkov iz kompleta.

  1. Pri vračilu izdelka iz kompleta kupec dobi na TRR vrnjen znesek v višini vplačanih sredstev za dotični izdelek, ki ga vrača.
  2. Pri menjavi za drug izdelek mora biti kupec pri iskanju alternative pozoren, da izbere izdelek, ki ima enako ali višjo spletno ceno kot je spletna cena izdelka, ki ga vrača v zamenjavo. Ob tem se prihranek in cena lahko spremenita.

V primeru vračila ali zamenjave si LM-) pridružuje pravico do odštetja pridobljenega prihranka. Če je prihranek novega izbranega izdelka večji od prihranka vrnjenega artikla, se razlike ne vrača, menjava pa se odvije po politiki vračil izdelkov iz kompleta.

Napotki za vračilo blaga

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato ti omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost vračila blaga - odstop od pogodbe. Ker želim, da to lahko opraviš kar čimhitreje in brez zapletov, sem pripravil kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
 

  • previdno odpri embalažo in jo obdrži v nespremenjenem stanju , dokler nisi v celoti prepričan, da je izdelek ustrezen,
  • če izdelekl vrneš osebno na  prevzemno mesto, bova skupaj pogledala izdelek,
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem glazirani izdelki,
  • vidne sledi uporabe (prah, dalke, praske, madeži, umazanija) niso primerne za vračilo, ker so higiensko oporečne,

Izdelki, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odpreš, pregledaš in če ti ne ustreza, ali pa so bila tvoja pričakovanja napačna, odstopiš od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma je poškodovan -> v tem primeru nakup reklamiraš. 

Vračilo poškodovanih pošiljk

Če si ob prevzemu pošiljke opazil, da je izdelek ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, moraš sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storiš tako, da paket v najkrajšem možnem času prineseš na pošto, ki ti je paket dostavila in poštne uslužbence opozoriš, da je treba izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišeš. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna?  Predvsem kadar:

·        izdelek nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo

·        se kupcu izroči izdelek, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.

Kako se preverja primernost izdelka?

Preverja se z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z navedbami na samem izdelku.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec mu mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec mi hkrati omogoči pregled izdelka.

V katerih primerih naj uveljavljam stvarno napako?

V primerih ko blago nima garancije.  Potrebno jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Garancija

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom ali računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Če želiš pošiljko vrniti na moje stroške, to storiš tako, da se o tem dogovoriš z menoj. Tel.  041/ 578 582 ali info@loncarstvomlakar.si. V skladu s tem dogovorom bomo na tvoj naslov poslali poštarja, ki bo prevzel pošiljko.

Pozor: drugačen način vračila na naše stroške ni možen. 

Pomembno

  • Ko vračaš izdelek meni, oz. Lončarstvu Mlakar. Priloži tudi kopijo računa.
  • Naslov za vračilo blaga LM-) je Lončarstvo Iztok Mlakar s.p., Parmova ulica 48, 1000 Ljubljana.
  • Priporočamo, da uporabiš dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripraviš za transport (pri tem lahko uporabiš originalno LM-) embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemam.
  • Če uveljavljaš garancijo, boš popravljeno blago prejel  najkrajšem možnem roku.

Sredstva, ki jih imaš na LM-) računu, lahko porabiš zgolj v celoti v enkratnem znesku.


Če želiš izdelek (pridobljen s sredstvi iz mnenj ali bonusa), iz kakršnegakoli razloga vrniti, to vsekakor lahko storiš. V tem primeru je možna zgolj menjava za enak ali katerikoli drug cenovno dražji artikel iz moje ponudbe ali pa ti povrnem le dejansko opravljena vplačila.
Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva na LM-) račun.


Če se ti porajajo dodatna vprašanja, te vabimo, da nas pokličeš na 041/578 582 ali mi pišeš na info@loncarstvomlakar.si.

IZTOK MLAKAR s.p.

Veš, kaj počne mojster lončarstva in unikatne keramike? Ne? Z veseljem se ti razkrijem. Moje osnovno poslanstvo je pričarati toploto v srca ljudi. Iz gline znam ustvariti ptičjo hišico, ljubko skodelico in veselo sovico, pa angelčka radosti in malo pipico. Vse to počnem za ljudi, ki znajo ceniti živost unikatne lepote in rokodelske umetnosti. Vabim te k raziskovanju moje spletne strani in trgovine – polne glinenih čudes.

Piši Lončarstvu Mlakar


(041) 578 582
mlakar.iztok@gmail.com
info@loncarstvomlakar.si

Facebook